Mijn echtgenoot is overleden. Door omstandigheden voor zijn dood,  heb ik acties moeten nemen op medisch en zakelijk gebied.

Al zijn zakelijke schulden, oa accountant 14000, heb ik betaald, waardoor hypotheek verhoging. Zijn eenmanszaak is leeg geruimd en sleutels afgedragen aan verhuurder. De inboedel was van een zakenvriend ivm openstaande schulden al veel eerder door hen afgesproken. Wij zijn op huwelijks voorwaarden getrouwd, juist vanwege de zaak en een bankschuld die er toen al opzat.

Ik zelf heb nog een vordering van € 10.000. Stiefdochter staat in testament moet delen met mijn 2 dochters. Haar vader wou haar onterven, waarvoor deze constructie is gemaakt. Zij eist nu ook moeders deel, zij heeft hier 16 jaar geleden ruimschoots van geprofiteerd, ze vroeg al 3 maanden na  overlijden hiernaar aan vader. Zij heeft zeer weinig contact gehad met vader en wist niets af van de financieele situatie van hem. Ik had al jaren geen contact met haar tot opname ziekenhuis wat ik haar mededeelde.